Killarna undrar följande:

1. Vad tycker du/ni är det absolut sexigaste en kille kan göra?
/ O

Mitt svar: Bland det sexigaste jag kan komma på nu är när min pojkvän blinkar (liksom flirtar) åt mig under en middag t ex, jag vet inte varför men så är det i alla fall. Något annat som är sexigt hos killar är när de visar att de verkligen bryr sig om tjejen och vill göra det bästa för henne (oavsett om det är i sängen eller nångon annanstans).

2. Hur ofta onanerar ni?
/ Adam

Mitt svar: Själv gör jag det faktiskt inte särskilt ofta, men det finns också tjejer som gör det varje dag.


3. Hur ska man ragga bäst på tjejer?
 / Johan


Mitt svar: Har tyvärr ingen större erfarenhet av det så jag hoppas att någon annan hjälper till här. Visa att du är intresserad genom att titta och prata med henne, någon bra "raggningsreplik" tror jag inte finns så det bästa är nog att bara vara dig själv.

4. Vad är det mest avtändande en kille kan göra?
/ Tisdag

Mitt svar: Svara i telefonen medan man har sex och att peta i näsan.


5. Hur kan vi bättre ge oralsex?
/ Fredrik


Mitt svar: Lyssna på tjejens andning och stön så hör du hennes reaktion på vad du gör och lär dig därmed vad hon tycker är skönt. Slicka inte med tungspetsen utan tänk mer som när du slickar på en glass då du använder, vad ska man säga, en plan sida av tungan som du sedan trycker till lite med och för upp och ner. Blir det jobbigt så kan du självklart variera med tungspets och även fingrar. Variation är bra.

Jag rekommenderar er att se denna video -
klick.

6. Som Fredriks fråga ungefär; hur vill ni helst bli slickade/pullade etc?
/ M

Mitt svar: Om oralsex har jag redan skrivit. När det kommer till att pulla en tjej tror jag nästan det viktigaste är att man inte går rakt på klittan eftersom att den kräver att man ska vara ganska kåt och upphetsad innan den ens "vill bli" berörd. Annars kan det lätt bli obehagligt och ibland nästan kittlas, det är det ingen som tycker om. Att däremot nudda vid den när man smeker andra ställen är bara skönt och får tjejen något att längta efter, men var försiktig. Jag vet inte mer vad jag ska skriva eftersom att det är väldigt olika vad man tycker om från tjej till tjej, det bästa är att fråga personen man har sex med.

Så tjejer, tror ni nu att ni kan vara snälla att svara på dessa 6 sexiga frågorna som killarna gett oss? Tror att det hade varit ganska uppskattat faktiskt.


Kommentarer
Postat av: AA

1. Vad tycker du/ni är det absolut sexigaste en kille kan göra?



svar: Klä av sig, haha. hmm... Att han rör sig lugnt och kontrollerat, självsäkert. Sjukt sexigt.



2. Hur ofta onanerar ni?



svar: När man känner för det.



3. Hur ska man ragga bäst på tjejer?



svar: Slå på charmen och bete sig gentlemannamässigt. Men ändå vara avslappnadoch ej överdriven.



4. Vad är det mest avtändande en kille kan göra?



svar:

+Peta i näsan.

+Vara självsäker på fel sätt... bete sig överlägset.



5. Hur kan vi bättre ge oralsex?



svar: Fråga tjejen! och om det känns pinsamt att fråga var uppmärksam på hennes respons.





6. Som Fredriks fråga ungefär; hur vill ni helst bli slickade/pullade etc?



svar: Variation. Men det är ju väldigt olika. Vissa gillar hårt andra mjukt...osv.













2009-01-08 @ 23:48:11
URL: http://mixedberries.blogg.se/
Postat av: Emma

1. Vad tycker du/ni är det absolut sexigaste en kille kan göra?



Svar: Håller med AA, sjukt upphetsande och att kolla när han kysser mig, så snygg med ögonen stängda samtidigt som hans mun rör sig sådär sexigt.



2. Hur ofta onanerar ni?



svar: Ibland



3. Hur ska man ragga bäst på tjejer?



svar: Visa att du bryr dig om henne och ge henne fina kommentarer, men var inte överdriven och barnslig. Smsa bara för att fråga hur det är gör henne väldigt glad, VISA ATT DU BRYR DIG!



4. Vad är det mest avtändande en kille kan göra?



svar: Ingenting när det gäller min baby men annars kan det ju vara killar som är otroligt fula så man bara inte tänder på dom. Annars är det: Barnslighet, för självsäker och för mycket skägg



5. Hur kan vi bättre ge oralsex?



svar: Fråga tjejen! och om det känns pinsamt att fråga var uppmärksam på hennes respons. (håller med)





6. Som Fredriks fråga ungefär; hur vill ni helst bli slickade/pullade etc?



svar: Kör bara inte på för att liksom, var uppmärksan och om inte annat: Fråga tjejen du slickar/pullar! Det är inte pinsamt uten det visar bara att du bryr dig om hennes njutning och det är btw väldigt sexigt.

2009-01-09 @ 00:19:09
Postat av: Tusensanningar

3. Hur ska man ragga bäst på tjejer?



4. Vad är det mest avtändande en kille kan göra?



Var inte överdrivet på. Flörta lite diskret, men så fort tjejen vet att du är intresserad- avvakta lite. Man vill känna spänningen liksom, inte känna påflugenhet /desperation från killens sida. Det är så sexigt när man sitter och hoppas på att killen är intresserad, men man inte vet vad han ska göra. Man ser det på hans kvardröjande blick och kanske på att han gärna är nära/pratar extra mycket med en. BIG NO för den där killen som inte alls kollar efter tjejens respons utan bara bräker på om hur mycket han tycker om henne, eller börjar hångla och greja helt utan spänning. Bara pang på. Suck.

2009-01-09 @ 01:03:03
URL: http://tusensanningar.blogg.se/
Postat av: Catta

1. Vad tycker du/ni är det absolut sexigaste en kille kan göra?



svar: Flörta me en när man är ute, Nu har jag och min man varit ihop i 7 år. Skriva lite porriga sms me...



2. Hur ofta onanerar ni?



svar: När jag vill och känner för det, kan vara olika vecka till vecka.



3. Hur ska man ragga bäst på tjejer?



svar: Slå på charmen och bete sig gentlemannamäsigt, håller jag me om. Det värsta är när de är skitfulla och tror att de är guds gåva till en..



4. Vad är det mest avtändande en kille kan göra?



svar:

+Peta i näsan.

+Vara självsäker på fel sätt... bete sig överlägset. Håller me



5. Hur kan vi bättre ge oralsex?



svar: Fråga tjejen som hon är me vad hon gillar, även videon du hade länkat tyckte jag kan vara ett bra tips på att bli bättre...





6. Som Fredriks fråga ungefär; hur vill ni helst bli slickade/pullade etc?



svar: Det varierar, även fårn gång till gång för mig. Vilket humör man är på. nice el kinky



2009-01-09 @ 08:39:37
Postat av: Mmm..

1. Vad tycker du/ni är det absolut sexigaste en kille kan göra?



svar: gå med bar överkropp, kramas, kyssas lite smått då o då under dagen



2. Hur ofta onanerar ni?



svar: om jag är sj hemma, 1-2 ggr om dagen minst. om jag inte e sj hemma blir det noll ggr för då har man ju nån annan o göra det med ^^



3. Hur ska man ragga bäst på tjejer?



svar: genom Respekt och ärlig nyfikenhet. inte för desperat men ändå inte ovillig



4. Vad är det mest avtändande en kille kan göra?



svar: inte ge en uppmärksamhet alls och ha slafskläder dygnet runt. skratta under sex!





5. Hur kan vi bättre ge oralsex?



svar: Fråga tjejen! och om det känns pinsamt att fråga var uppmärksam på hennes respons.





6. Som Fredriks fråga ungefär; hur vill ni helst bli slickade/pullade etc?



jag gillar mkt lek med tungan på klitoris (inte in i hålet med tungan!!) samtisigt några fingrar som leker inuti i en

2009-01-09 @ 12:10:41
Postat av: Amanda

1. svårt att säga, men jag gillar överraskningar, det uppskattas alltid. sen visst, det är gulligt när en kille är gullig mot en och så men inte sexigt. var manliga (men inga mansgrisar)

2. jag personligen har inte onanerat på säkert två år, jag tycker inte om det särskilt mycket, men jag älskar dock att bli pullad!

3. kör ingen intränad raggningsreplik, det får en tjej att känna sig som en i mängden. jag blir gärna "uppraggad" på stan eller någonting liknande, kom fram och säg någonting sånt här "hej, du känner inte mig men jag tyckte du var så vacker att jag var tvungen att säga nånting"

4. vara arrogant och självisk. och så klart sitta och ta sig på kuken, peta näsan och sånt.



resten av frågorna är samma som dina svar :)

2009-01-09 @ 16:05:43
Postat av: Amanda

1. Vad tycker du/ni är det absolut sexigaste en kille kan göra?



Bita i nacken eller halsen under sex.



2. Hur ofta onanerar ni?



några gånger i veckan



3. Hur ska man ragga bäst på tjejer?



slemma inte på krogen genom att börja dansa "juckdansen" och använd ingen sliskig raggningsreplik. le charmigt, sök ögonkontakt och sedan gå fram och presentera dig och säg att du tycker hon är söt. Det första jag tänker om killar som kommer med dåliga raggningsrepliker är direkt "slem".



4. Vad är det mest avtändande en kille kan göra?



Tro att hela jorden avgudar honom. Självförtroende är bra, men man måste veta var gränsen går. Annat avtändande är som sakt raggningsrepliker.



5. Hur kan vi bättre ge oralsex?



Som eden säger. lyssna på hennes stön så märker du nog...





6. Som Fredriks fråga ungefär; hur vill ni helst bli slickade/pullade etc?



inte direkt på - reta henne lite. Ett tips är att kombinera slickande å pullande :)

2009-01-09 @ 17:22:28
Postat av: Beso

1. Vad tycker du/ni är det absolut sexigaste en kille kan göra?

Dirty talk - när han berättar vad han ska göra med en osv. och när man står upp och blir överaskad bakifrån av att han kommer och börjar ta på en och kyssa en på halsen.



2. Hur ofta onanerar ni?

Själv har jag pojkvän men det blir ändå i genomsnitt 4 gånger i veckan.



3. Hur ska man ragga bäst på tjejer?

Det är svårt.. för är inte tjejen intresserad så är hon inte det helt enkelt. Men att säga att hon är snygg, sexig, vacker.. beroende på vad det är för slags tjej.. alla tjejer vill inte höra samma sak... själv föredrar jag "fan vad sexig du är" före "du är vacker". En viktig sak dock: Var inte för full.. det är osexigt.



4. Vad är det mest avtändande en kille kan göra?

Att skitberusad komma fram och dra en raggningsreplik. eller killar utan eller med för mycket självförtroende... Personer som är ödmjuka men ändå självmedvetna är sexiga! Dessutom gillar jag inte överromantiska och klängiga killar.. men det kanske bara är jag.....



5. Hur kan vi bättre ge oralsex?

Handbojor och ögonbindel och ge tjejen en riktig upplevelse!! visa att ni inte tröttnar på att ge oralsex.. Tjejen får inte känna sig stressad. retas lite med tungan på låren, gå inte direkt på... det är skitskönt att bli frustrerad för att sedan få det man längtat efter. man måste gilla att slicka fitta om man vill bli bra på det.



6. Som Fredriks fråga ungefär; hur vill ni helst bli slickade/pullade etc?

samma som ovan... fingerpullning: kör inte på samma sätt hela tiden.. variera lite. slicka lite samtidigt, vrid lite på fingret osv

2009-01-09 @ 20:55:38
Postat av: Hanna

1. Vad tycker du/ni är det absolut sexigaste en kille kan göra?



svar: Viska i mitt öra hur kåt han är och hur mycket han vill ha mig just nu. Och så när han kysser mig och smeker mig samtidigt och man verkligen känner hur mycket han älskar mig.



2. Hur ofta onanerar ni?



svar: Inte så värst ofta, men ibland.



3. Hur ska man ragga bäst på tjejer?



svar: Ge sexiga och signalerande blickar. Visa att du bryr dig om henne, fråga hur hon mår osv.



4. Vad är det mest avtändande en kille kan göra?



svar: Fjanta sig då man kysser varandra, alltså då det är mest laddade stunder.



5. Hur kan vi bättre ge oralsex?



svar: Jag tycker att det hon skrev stämde helt perfekt!





6. Som Fredriks fråga ungefär; hur vill ni helst bli slickade/pullade etc?



svar: Tycker samma som hon skrev på den här också!

2009-01-09 @ 21:45:31
Postat av: Felicia

1. Vad tycker du/ni är det absolut sexigaste en kille kan göra?



Svar: Alltså jag måste säga att kaxighet får mig bara att vilja mer. Okej kanske inte föör men lite sådär små kaxig. Men som alla kanske vet.. tjejer vill oftast ha det dom inte kan få. SÅ det är sexigt att typ retas lite. Vet inte om alla förstår men så tycker jag iaf.



2. Hur ofta onanerar ni?



svar: Det beror på hur länge jag träffat min kille på. Som till exempel nu när det gått en månad så gör jag det oftare men när vi ses ofta så blir det inte alls ofta.



3. Hur ska man ragga bäst på tjejer?



svar: Inte hunda och vara efter henne men fortfarande vara snäll och omtänksam. Det blir så himla jobbigt och avtändande när de ringer, skickar sms och tjatar hela tiden. MEN det är bara i början när du sedan fått bättre kontakt med henne blir du mer där för henne, men inte för mycket bara!



4. Vad är det mest avtändande en kille kan göra?



svar: ha snor i näsan! gå på på en gång



5. Hur kan vi bättre ge oralsex?



svar: Variera mellan snabbt och långsamt.





6. Som Fredriks fråga ungefär; hur vill ni helst bli slickade/pullade etc?



svar: försiktighet men ändå självsäkerhet

2009-01-11 @ 17:39:37
Postat av: M

Tack för svaren tjejer ;)

2009-01-14 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0