G-punktsorgasm

G-punktsorgasm:

"Föreställ dig att kvinnas slida är som en klocka. Området mot anus är kl 18.00. 12.00 är området som vetter mot magen. För in ett finger i slidan och cirkulera runt "klockan" med fingret. Stanna vid fem minuter i tolv. Fortsätt massera där samtidigt som du smeker klitoris. En del kvinnor upplever då en extra skön orgasm som brukar kallas G-punktsorgasm."

Kopierat från erotik.sajberia.se då beskrivningen var lätt att förstå!

En killkompis till mig berättade att när han slickade sin tjej samtidigt som han tryckte med fingrarna mot g-punkten var hon tvungen att stoppa honom. Hon hade sagt att känslorna blev för kraftiga och att hon var rädd för att svimma. Ganska sjukt va?

Hade jag varit henne hade jag inte stoppat honom, mina erfarenheter av g-punktstimulering innebär mestadels "kissignödig-känslor" (vilket det sägs ska försvinna då man är riktigt upphetsad) och jag hade därför verkligen velat känna på hur det känns när det faktiskt är skönt. Kanske är det något min nya leksak kan hjälpa mig med?

Kommentarer
Postat av: Cindy

G-punkten stimuleras jättebra (för mej i alla fall) vid "liggande doggy" när killen kommer lite uppifrån. Helt underbart skönt!

2009-04-01 @ 11:31:08
URL: http://www.nogg.se/babyballerina
Postat av: Sexgumman

Åh va fin denna bloggen var

2009-04-03 @ 09:36:11
URL: http://www.sexgumman.com
Postat av: emelie

eller hur, det känns som man blir kissnödig :S

2009-04-04 @ 01:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0