Rida

Har förstått att ni är en del som till skillnad från mig som tidigare inte kunde komma genom att onanera, har problem med att komma under själva sexet. Mitt tips till er är att rida men också att inte tänka på det alltför mycket, oftast är det hjärnan som stället till det om jag ska vara ärlig.

Jag läste i någon av kommentarerna att man kan ha en kudde under sig samtidigt som man blir tagen bakifrån, men precis som du skrev så har jag aldrig heller riktigt förstått grejen med det. Det har aldrig gett mig något. Vet dock att det är många som älskar det så för er som inte prövat det, testa.

Men som sagt, rid. Då kan kan ni själva bestämma takten och dessutom samtidigt pressa ner er mot killens bäcken vilket stimulerar klitoris. Det var först när jag kom på det faktiskt som jag fick orgasm.

Kan även tipsa er om att kika igenom gamla inlägg då jag vet att denna diskussionen varit uppe innan också. Börja på tips & råd till exempel.

Vad har ni för tips för skönare sex?

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har typ ångest för att rida. jag vet inte exakt hur jag ska göra och därför försöker jag istället undvika det. jag vet att det är skitsvårt att förklara hur exakt man ska göra det, men har du några tips kanske?

2009-11-15 @ 16:14:15
Postat av: Hannah

Jag har samma fråga som Linn innan. Har du några tips på det så vore det toppen. Vet att man ska testa sig fram men några tips i rätt riktning vore inte fel :)

2009-11-15 @ 18:53:10
URL: http://hanelno.blogg.se/
Postat av: Antropos

kudde när man blir tagen bakifrån är lite meningslös, det är som att svanka..

MEN kudden kan med fördel användas när tjejen ligger på rygg..

med kudden under rumpan..

då kommer höfter och underlivet upp en bit, och killen kan tränga in djupare, samt att klitoris blir mer stimulerad mot killens kropp..

och det räcker naturligtvis inte med en platt liten kudde, utan det får vara nåt som lyfter upp ordentligt..



kanske inte för alla, men för dom andra.. enjoy ;)

2009-11-15 @ 18:53:37
URL: http://singelkillen.blogspot.com/
Postat av: Sophie.

Samma här, rida ger mig orgasm, nästan varje gång. kommer snabbare än när jag onanerar då också.

2009-11-15 @ 20:09:01
URL: http://electrohead.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hur rider man då? Eller...jag vet väl hur det går till men tycker det är svårt, får inte till tekniken.

2009-11-15 @ 21:46:56
Postat av: Stålhammar

Jag kommer oftast när jag blir tagen bakifrån. Tjejer, jag har bara ett tips; smek dig själv samtidigt eller låt killen smeka klitoris samtidigt. Nästan garanterad en orgasm då. Själv tyckte jag att det var pinsamt när jag fick det tipset, men när jag väl hade testat det en gång så kan jag inte sluta!

2009-11-17 @ 17:15:11
URL: http://steelie.blogg.se/
Postat av: a

ett hett tips är geishakulor, kan verka fjuttigt men det gör enooorm skillnad!

2009-11-18 @ 21:50:21
Postat av: Mikaela

Hett tips är långt förspel och kanske en lite leksak med i bilden, typ under oralsexet :)

2009-12-03 @ 14:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0