Underskattad metod

Vissa onanerar dagligen, andra mer sällan. Själv gör jag det säkerligen 5 gånger i veckan av enkla anledningar som kåthet, tristess och rastlöshet. Men så har det inte alltid varit. Det är inte förrän i år jag lärt mig att komma på egen hand så innan dess gjorde jag det knappt alls, det kändes liksom inte lönt. Och då har jag ändå varit sexuellt aktiv i över fem år och har sedan första gången jag kom under sexet alltid kommit. Lustigt.

Jag tog upp mitt "problem" med att inte lyckas komma själv både här i bloggen och med en kompis och tipset jag fick av henne var att spänna benen. As simple as that. Nu går det som en dans och vill jag så kan jag komma 3-4 gånger varje kväll. Från noll orgasmer med hjälp av onani i över fyra år, till det.

Anledningen till att jag skriver detta är för att jag vet att det finns fler där ute som antagligen känner frustration över att inte kunna komma själv, men jag lovar er, ni kommer att göra det med tiden. Våga känn efter vad som känns skönt bara. Smek, tryck, dra, gnugga. Våga exprimentera. Och kanske viktigast av allt, när det känns som bäst - spänn benen tjejer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej de är så att jag ALDRIG kommer när jag har sex , bara när jag är själv .varför är de så :p?

2009-11-11 @ 23:13:27
Postat av: Anonym

Har samma problem som kommentaren ovan... :/

2009-11-12 @ 17:27:25
Postat av: mmalin

Vad kul att du är tillbaka (:

jag blev chockad när du skrev om att du kan komma så många gånger av onani, själv kan jag inte. Jag har dock inte problem med att komma när jag har sex med karln, men onani går lixom inte. Jag kan vara jättevåt, så att det droppar från mig, men så fort jag tänker på att jag ska tillfredställa mig själv, blir jag torr på en gång, just för att det inte är skönt. Har du fler tips över hur man ska göra för att lyckas? (:

2009-11-12 @ 19:10:56
Postat av: Stålhammar

Det där med att spänna benen ger också en kraftfullare orgasm enligt mig :)

Men alla är ju olika så vem vet :P Det kanske bara är inbillning :P

2009-11-12 @ 20:13:32
URL: http://steelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spänn rumpan o du kommer flera gånger på raken...

2009-11-13 @ 17:08:00
Postat av: Anonym

samtidigt som du oanera..

2009-11-13 @ 17:09:08
Postat av: lollo

Tack! jag har haft samma problem att jag inte kan komma själv, jag provade och blev GANSKA överrumplad. det gick nästan på en gång.

jag är glad att du är tillbaka också :)

2009-11-19 @ 00:36:57
Postat av: dutysex

Här har ni en till blogg om sex :D hoppas ni gillar

2009-12-12 @ 03:03:34
URL: http://dutysex.blogg.se/
Postat av: Isbiten

När jag onanerar kommer jag ganska fort.. kan styra det ganska mycket själv. En gång tog jag tiden för skojs skull. Jag var inte kåt alls och klockade mig. Det gick för mig efter 1 min 30 sek. Spänner också benen och fötterna och ett tips till... STÖNA!! Det funkar för mig iallafall. När jag stönar lite försiktigt blir jag ännu kåtare.

2009-12-21 @ 00:04:38
Postat av: Brutala Bloggen

Jag brukar spänna benen och liksom "puta" med fittan uppåt/framåt beroende på ställning. Jag kan nästan omöjligt komma om jag ist putar med röven eller svankar,, går inte,, annars har jag inga problem med att komma om jag gör som jag beskrev ovan.. ofta tar jag på mig sj på klitoris också så killen kan koncentrera sig på att leka med brösten mina eller bara jucka ^^

2010-01-19 @ 22:35:08
URL: http://metrobloggen.se/ruv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0