Kvinnans bästa vän







Snoppen, är inte det kvinnans absoluta favoritsak så vet jag inte vad som är. Jag vet inte om det är helt okej att kalla en snopp för en sak men här på Edens lustgård är allt tillåtet.

Nu ska vi försöka undvika att ställa oss frågan varför den här killen valt att slå knut på sig själv och istället lägga fokus på den här viktiga faktan jag är påväg att komma med. Det är nämligen så att jag vet hur lång världens längsta snopp är och tror att ni gärna också skulle vilja veta det. Den är hela 34 cm och tillhör John Falcon, 35.

Själv säger han att hela hans liv blivit förstört pga den då han hela tiden ses som en sexsymbol. Hey, jag som trodde att det var alla killars dröm.

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; tack så mkt! :)

2008-02-25 @ 19:24:04
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Egoina

hahahaha

2008-02-29 @ 00:13:10
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0