Orgasm under samlag?

Jag skrev ju igår att jag har svårt att komma när jag försöker på egen hand, eller rättare sagt, det är i princip omöjligt. Givetvis finns det även dem som, tvärtom, har problem med att komma när de har sex men inte annars och jag fick därför en..

Fråga: Har du något tips till hur man får orgasm under samlag?

Det bästa sättet att nå orgasm för mig är genom att rida, då kan jag själv bestämma takten och samtidigt gnida klittan mot honom - underbart! Han måste ligga rakt med benen för att detta ska bli så bra som möjligt och för att bättre och hårdare kunna trycka mig ner mot hans kropp så greppar jag hans axlar som stöd. I denna ställningen kan jag komma hur många gånger som helst, det gäller bara att hitta rätt. Rekomenderar detta starkt!

Ett annat bra sätt är missionärställningen då han trycker ner nedre delen av sin kropp samtidigt som han rör sig fram och tillbaka, in och ut, detta gör att även klittan stimuleras.

Fler tips är varmt välkomna. Alla sätt funkar ju inte lika bra på alla. Vi är ju som sagt så himla olika allihopa!

Kommentarer
Postat av: Carl Johan Rehbinder

De allra flesta kvinnor får inte orgasm av penetration enbart.
VI glömmer en viktig sak, och det är att för män är kuken den viktigaste erogena zonen för att få orgasm - men för kvinnor är det klitoris som gäller. Klitoris är den absolut viktigaste kroppsdelen för kvinnor som vill få orgasm.
Att försöka få orgasm utan klitorisstimulans är alltså lite som att försöka ge en man orgasm utan att röra kuken.
Så - det bästa sättet att få orgasm under penetrativt sex är att samtidigt stimulera klitoris. Så enkelt är det.

2008-02-29 @ 21:32:50
URL: http://tantrikblog.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0