Lösfitta

Lösfitta
Vad hade ni sagt om ni kommit hem till er pojkvän och sett en sånhär, en slags lösfitta, liggandes på sängen?

Själv hade jag bara skrattat. Självklart hade jag frågat honom varför han i hela friden hade haft en, men hade det varit så att han trivts med den och sådär så hade det varit okej - dock inte mer än okej. Lite knäppt är det allt tycker jag, speciellt om man är i ett förhållande.


Konstigt det där egentligen, att när det kommer till lösfittor och andra sexleksaker för killar så är det nästan lite tabu, medan sexleksaker för tjejer känns fullständigt naturligt. Inte så naturligt som att alla använder det, men så naturligt att man inte blir chockad, äcklad eller får negativa tankar om en tjej säger att hon har en dildo och att den dessutom används flitigt tex.

Även om det ska vara lika för alla så kan jag inte hjälpa att jag blir lite skadeglad. Detta är ju enda gången som jämställdhetsfrågan är på vår, tjejernas, sida. Om ni förstår vad jag menar. Det är inte vi som blir offer i den här frågan, vi får lov att använda våra dildosar hur mycket vi vill utan att någon (nästan) tycker att det är konstigt. När killar experimenterar med lösfittor och annat så får tycker folk att det är konstigt, fel och perverst i många fall.

Man ska vara glad för det lilla.


Kommentarer
Postat av: JB

vilken coooool lösfitta, en sådan vill jag ha

2008-03-17 @ 19:32:08
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma, sambo, student

Det har jag aldrig varit med om. Däremot följde jag hem en kille från krogen en gång och möttes i vardagrsummet av Uppblåsbara Barbara - då blev jag dock lite ställd.

2008-03-18 @ 14:04:09
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0