Sexdröm

Läsares sexdröm

Det var så att jag och min pojkvän var i skolan, vi satt själva i ett rum och jobbade. Dörren var genomskinlig, endast med en liten gardin över. Efter bara en liten stund övergick pluggandet till kyssar och smekningar. Kyssarna blev fler och heta som aldrig förr, tillslut kastade vi alla grejerna på golvet och hade vilt sex mot väggen och bordet.
- Jag hoppas innerligt att det händer på riktigt nångång.

Är ni fler som har härliga sexdrömmar i bagaget? Skicka gärna in dem till mig så publicerar jag dem i bloggen.


Kommentarer
Postat av: E

ibland har jag sexdrömmar om mig & min pojkvän som är så otroligt intensiva att när jag får orgasm i drömmen, så kommer jag i verkligheten också. jag vaknar av att jag stönar och känner orgasmen. det är jäkligt härligt & det händer ofta också ;) de ni!

2008-03-21 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0