Allt om snoppen!



Snoppen
Anledningen till att snoppen är slak då den inte är upphetsad och fylld med blod, är för att det inte finns några ben i den. Om snoppen är slak när ni börjar pussas och mysa så är det inget att få panik över, det räcker med att han tar och smeker dig en liten stund för att han ska komma igång och för att snoppen ska resa sig. Något som också är väldigt effektivt är att ta den i munnen, då ställer den sig garanterat innan du ens hinner blinka.

Förhud
Det pratas mycket om hurvida det är skönare för killar med eller för dem utan förhud, när det kommer till att ha sex. Faktum är att icke omskurna män är mycket känsligare där nere, plus att förhuden fungerar lite som glidmedel. Den enda nackdelen med förhud är väl att de bara kan dras tillbaka en viss bit, vilket gör att för hårt pumpande kan leda till en massa blod och en skrikig och gråtig kille.


Pungen
Ibland händer det att man råkar komma åt pungen lite för hårt, vilket oftast leder till en sur och ledsen kille. Känsliga området kan man ju verkligen kalla det, vilket får många att tro att dem inte är något att leka med. Men ack så fel. Att ta och smeka dem medan man suger kan vara alldeles fantastiskt, vill man så kan man även suga på dem vilket oftast får en positiv reaktion. Något som brukar vara ett säkert kort är också att trycka åt lite extra precis när han kommer!


Ollonet
Ollonet är det känsligaste stället på snoppen och ska hanteras med varsamhet, (precis som med tjejens klitoris). När man suger av killen ska man alltså lägga fokuset på just det och variera med att då och då slicka och suga på det.


Skaftet
Skaftet är något som för många glöms, visst, det är inte lika känsligt som ollonet men man får ändå inte glömma det! Här kan man ta i med lite hårdare tag och till och med använda tänderna lite försiktigt för nafsande. Att med hjälp av tungan gå längs undersidan av snoppen från roten till toppen och sedan tillbaka från toppen till roten, är ett av de enklaste sätten att får honom riktigt upphetsad.


Kommentarer
Postat av: Killtankar

Alltså, det där om förhuden... det är väldigt individuellt. För att få rättvisande åsikter måste man prata med folk som haft ett aktivt och moget sexliv både före och efter omskärelsen, och såna finns det inte många av.



För min egen del kan jag säga att ja, ollonet blev lite mindre känsligt. Den känseln jag blev av med var den som gör att jag kommer snabbare. Alltså håller jag längre, men jag kan lova att jag njuter mycket mer nu än innan. Dessutom är det mycket sexigare.

Skulle förhuden fungera som glidmedel? Förklara gärna den biten för mig.



Förhuden har aldrig gett mig någon extra bra känsla. Tvärtom... det är ollonet som är känsligast och ger mest njutning. Med förhuden runt ollonet känns det inte lika härligt. Tänk bara hur det är att runka en kuk, dra handen upp och ner runt kuken. Hur mycket glidmedel behövs innan handen börjar glida över kuken på allvar, och inte bara dra förhuden fram och tillbaka över ollonet?



Ångrar på sätt och vis att jag inte gjorde av med förhuden för många år sen... å andra sidan blev det en väldig speciell händelse för att det gjordes just vid det tillfället.



Tack för ordet :)

2008-06-05 @ 21:55:58
URL: http://killtankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-07-03 @ 00:27:15
Postat av: Anonym

kan du inte skriva hur man gör en riktigt bra avsugning?:$

2008-07-03 @ 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0