Han kommer för fort, vad ska vi göra?

Hej Eden!

Jag och min pojkvän har ett jättebra förhållande, men det finns ett problem. Han kommer alldeles för fort när vi har sex och detta är för oss ett stort problem. Jag hoppas att du har några tips på hur man kan göra för att undvika det,
tack på förhand.

/ R

Det han skulle kunna göra är att dra ut snoppen när han känner att han är på väg att komma, avvakta en stund med lite mys och smekningar bara, för att sedan fortsätta. Efter att ha gjort detta några gånger (vid olika tillfällen) så kommer han att kunna hålla sig längre än vad han gör nu.

Det finns även en runkövning han hade kunnat prova på som går till såhär:



När han runkar och känner att han är på väg att komma så trycker han på stället jag ringat in på bilden, samtidigt som han spänner PC-musklen (vilket han även gör när han håller sig när han är kissnödig). Detta ska han göra cirka 4-5 gånger under samma tillfälle. Oftast klarar man inte att hålla sig så många gånger under de första gångerna, men tro mig, efter bara några gånger kommer han ha blivit mycket bättre på att hålla sig.

Jag kan försäkra dig om att om du ger honom dessa tipsen och han övar, så kommer problemet snart vara ur världen. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jana

Vilken bra blogg! : )

2008-05-28 @ 18:38:35
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0