Till er med sperma i trosorna-problem

Det har varit en del snack bland kommentarerna kring det här med sperma i trosorna och på lakanet efter sexet. Därför känner jag att jag kanske borde berätta för er att det inte alltid är som det ser ut att vara på film, där mannen och kvinnan efter att de haft sex kramar om varandra för att sedan sova. Nej, i verkliga livet krävs det något så osexigt som toalettpapper!

Jag kommer ihåg när jag precis hade börjat ha sex, jag undrade alltid hur vi skulle göra i slutet eftersom att jag, precis som många av er, tyckte att det blev så himla kladdigt och äckligt. Vi kom på att lösningen på det helt enkelt var toalettpapper och ibland äver trosskydd.

Så mitt tips till er är att ha toalettpapper tills hand när ni har sex då ni efter att han har kommit i dig, trycker toalettpappret mot huden under fitthålet, detta för att sperman inte ska rinna ner på lakanet utan istället hamna i pappret. För att sen även slippa få det i trosorna så reser ni på er samtidigt som ni håller pappret mot hålet igen, då rinner det mesta ut och hamnar återigen i pappret. Vill ni vara absolut säkra på att det inte ska hamna ens så mycket som en droppe sperma i trosorna så tycker jag att ni ska använda er av trosskydd resten av natten.

Ganska lätt problem att lösa om man tänker efter nu va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annars kan man, om man inte bor med andra, ta toalettpapper och hålla för samtidigt som man springer till toaletten coh torkar rent ordentligt.

2008-11-23 @ 14:42:36
Postat av: S.

eller så använder man kondom och slipper sperman :)

2008-11-23 @ 15:38:29
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Eden

Eden: Jo men med kondom så förstår man ju att det här "sperma-problemet" inte finns, dessutom förstår det mycket av känslan. Det tycker i alla fall jag!

2008-11-23 @ 16:39:46
Postat av: elin

Eller så går man på toa och "trycker ut" resten medans man kissar. Det är bra då man minskar risken att få urinvägsinfektion.

2008-11-23 @ 16:56:45
URL: http://thedancer.blogg.se/
Postat av: Mmm

jag brukar rusa till toan direkt! Fast man önskar ju att det vore som på film,, precis när man haft det så skönt o ligger där helt tillfredställd o ch har det så mysigt,, så måste man resa sig o gå till toan snyft

2008-11-23 @ 18:18:15
Postat av: Yes

aa, så brukar jag också göra. En rush till toan blir det. Ganska omysigt och konstigt då pojkvännen kollar efter en när man springer väg. men så får det va.

2008-11-23 @ 18:42:00
Postat av: Emma

Jag går också alltid på toaletten efter han har kommit i mig. Det känns mycket bättre att torka rent ordentligt. istället för att bara ta lite toapapper :)

2008-11-23 @ 20:54:43
Postat av: m

ja, visst är den där rusningen till toa tråkig. känner också att man vill ligga kvar, bara mysa. här kör jag bara ner handen och håller för och springer på toan. där blir det att kissa och torka bort allt, alternativt duscha av sig lite. men även så händer det att det rinner ut lite ett tag senare.

2008-11-23 @ 22:41:55
Postat av: Sara~Candis

Toan är ju ändå det lättaste sättet! Sexigare än att dra fram trosskyddet tycker jag iaf!!

2008-11-24 @ 15:01:15
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Catrin

Bra gjort Eden!

2008-11-24 @ 18:19:12
URL: http://xenobia.blogg.se/catrinsnyablogg
Postat av: Desperatafruarsbekännelser

här blir det oftast toan efteråt..



cindy



www.dfb.blogg.se

2008-12-10 @ 21:43:36
URL: http://dfb.blogg.se/
Postat av: freddifågel

en annan smart grej är ju att använda en tampong som suger upp det mesta, då kan man dessutom ligga kvar o mysa! :)

2008-12-30 @ 13:39:50
URL: http://www.freddifagel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det e viktigt att kissa efter sex som tjej annars ökar risken för urinvägsinfektion! Så tjejer upp med er och gå på toaletten!

Vad gör det om det kommer lite sperma på lakanet?

Jag och min älskling ligger alltid kvar ett litet tag och kramas sen går vi upp och tvättar oss. funkar utmärkt.



Sperma i trosorna och på lakanet är inte hela världen, bara å tvätta! byttrosor efter sexet.

2009-01-12 @ 12:00:50
Postat av: Anonym

Vi använder alltid handduk och det är lixom en så naturlig grej... Vi har det alltid till hands. Sen brukar jag gå på toa och låta det rinna ut..Så kan man kissa och tvätta rent lite sen.

2009-01-28 @ 21:44:55
Postat av: Emma

Jag har alltid trott att det skulle vara som på film! Men när jag sedan hade sex första ggn så började det rinna något ur fittan och jag fick en toalettrulle slängandes till mig. Jag trodde jag var onormal! Jag frågade en vän om hon gjorde likadant och det gjorde hon. Vilken lättnad det var..Jag trodde sperman stannade kvar därinne :D

2009-01-31 @ 22:12:45
URL: http://EIMJ.blogspot.com
Postat av: Kille...

Du måste vara den osexigaste någonsin.. blää

2010-11-17 @ 02:30:18
Postat av: camilla

nej

2010-12-27 @ 21:40:31
URL: http://wwwaromabutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0