Alla hjärtans dag present, frågetecken?

Jag har börjat fundera lite på vad jag ska ge killen i Alla hjärtans dag present, men istället för att hitta något åt honom hittar jag bara saker jag önskar att han hade köpt till mig.

Titta på denna t ex, vad hade kunnat vara mer perfekt att få än denna den 14/2?



Den är rosa, skön och har åtta olika vibrationsmönster. Den perfekta kärlekspresenten enligt mig och ni hittar den på lustjakt för 249:-

Håller ni med mig så låter ni bara sidan vara uppe tills det att killen fått syn på det. Förhoppningsvis fattar han vinken!

Kommentarer
Postat av: Klara

Oh, den var ju söt haha!

2009-02-10 @ 18:49:11
Postat av: Nina

Vilken bra sida, har hittat massa roliga saker där nu :)

2009-02-10 @ 18:50:03
Postat av: Corre

En sån har jag!

2009-02-10 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0