Det så väldigt smickrande håret

Igårkväll när jag skulle gå och lägga mig la jag märke till mina håriga ben. Som tur är så är det ganska glest mellan hårstråna men dem som finns är mörka och har inte rakats bort sen jag vet inte när. När jag sen lutade mig tillbaka la jag även märke till min ganska osmickrande bikinilinje. "Herregud" sa jag tyst för mig själv, inte blir man upphetsad eller kåt av det här!

Nej, när man varit i ett förhållande en lång tid är det lätt att man ser mellan fingrarna på sånt här. "Han märker nog inte ens det" eller "Det har varit värre innan så ett tag till går det nog bra" - tänker man. Och visst, jag säger absolut inte att man måste raka sig eller "fräscha" upp sig på så sätt för killen om man inte vill eller tycker att det är nödvändigt. Han tycker ju om en ändå (så ska det vara i alla fall) men om man vet med sig att man gjorde det förut och att man känner sig finare och fräschade både inför sig själv och honom så kanske man borde fixa till sig lite oftare och inte tänka som jag skrev ovan.

Ni vet säkert själva hur sexiga ni känner er när ni sätter på er ett par trosor och bikinilinjen går att jämföras med en halv fotbollsplan. Nej, detta får jag göra något åt!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag är nog väldigt noga med "nedre regionen" men inte för hans skull utan för min egen, det kliar ju när håret växer ut, därför rakar jag regelbundet. Men benen däremot, dem skiter jag i :P Brukar fråga min kille om han vill att jag ska raka benen men han säger att det gör jag som jag vill, han bryr sig inte så mycket ^^

2009-02-16 @ 17:35:06
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: tess

Efter det att min sambo fällt kommentaren "dina ben är snart lika håriga som mina" slog det mig att jag blivit lat och ignorerat sydfronten. Som du själv sa, man blir lätt bekväm. Dock innehöll den kommentaren mycket skoj men problemet var fixat dagen efter... ;)

2009-02-17 @ 10:15:50
Postat av: Eden

tess: Ja men precis, det är ju så! Min pojkvän har skojat tillräckligt om mina håriga ben på sistone så tillslut fick jag nog, haha!

2009-02-17 @ 16:50:10
Postat av: Sanne

Haha, den satt mitt i prick! Det kändes som om det skrevs om mig... Ja, det är nog dags för mig att göra något åt det också. Tack för påminnelsen ;)

2009-03-15 @ 16:54:58
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0