Sötnos, sötis, baby, hjärtat

Hur visar ni att ni är intresserade/tycker om någon?
..frågade jag ju här.

Ja, hur gör man egentligen? Jag vet faktiskt inte, jag kommer inte ihåg, haha! Jag har ju min pojkvän som jag såklart ständigt berättar för hur jag känner för och sådär, men i början, när vi precis hade träffats kan jag ju tänka mig att det var annorlunda..

Jag var ganska blyg men redan då så gjorde han att jag kände mig lugn i hans närvaro. Han gjorde det även lätt för mig att visa att jag tyckte om honom då han varje dag kallade mig för söta saker vilket gjorde att jag förstod att han även tycket om mig. När man är förälskad i någon är ord som sötnos, sötis, baby, hjärtat o s v något som får ens hjärta att smälta, inte sant?


Så till er som inte riktigt vet hur ni ska börja - istället för att kalla era förälskelser för deras riktiga namn så byt ut det till något gulligt, för att se hur de reagerar! Bara där kan man på något sätt se om personen i fråga har liknande känslor som en själv.


Kanske inte mitt alldra bästa tips, det kan jag hålla med om. Men som ni säkert märker med tanke på den dåliga uppdateringen så har jag inte så mycket tid för bloggen just nu vilket är jättetråkigt! Trots det försöker jag i alla fall göra mitt bästa, det gör jag faktiskt..

Ni som har tips på hur man på bästa sätt visar någon att man tycker om den utan att skrika ut det, skriv gärna!


Kommentarer
Postat av: em.

du får gärna skriva om det e rätt/fel att kämpa för en person man redan haft men det tog slut... men man är inte villig att ge upp personen.. å tipsa om hur man kan få den tillbaka senare..

2008-04-15 @ 01:00:40
Postat av: emelie

är svårt d där...

2008-04-15 @ 16:45:02
URL: http://www.majmelajd.blogg.se
Postat av: J

Jag tycker det var ett jätte bra tips, dock har jag ofta haft gulliga smeknamn på mina killkompisar och tvärtom, så det behöver ju inte alltid betyda att man är intresserad av någon. Men det beror väl kankse lite på vad man har för relation, om man är goda vänner och kan kalla varandra för vad som helst så är det ju en sak, har men en annorlunda relation så är det lättare att visa sina känslor med gulliga smeknamn t.ex.

2008-04-15 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0