50 - 59

..orsaker till att ha sex

50
    Mina vänner övertalade mig att göra det             
51    Jag var ute efter äventyret/spänningen                   
52    Jag var ute efter erfarenheten                  
53    Jag kände mig förpliktigad att göra det          
54    Det är kul                       
55    Jag ville bli kvitt med någon annan, vill säga hämnas
56    Jag ville bli populär               
57    Det skulle leda till att jag fick gåvor    
58    Jag ville leva ut en fantasi       
59    Jag hade inte haft sex på ett tag 

Kommentarer
Postat av: Johanna

svar: tacktack :) jag har tagit den idag på eftermiddagen genom en bilruta.

2008-03-22 @ 19:56:37
URL: http://mostwantedfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0