Den manliga ordlistan, del två

Detta var ganska roligt måste jag säga! Efter att ha publicerat den här så fick en av mina läsare en idé om att göra en egen, haha, himla roligt faktiskt.. Tack M!

Han säger: Klart du får gå ut ikväll, man behöver ju inte göra allt tillsammans.
Han menar: Stanna hemma snälla, jag kommer oroa mig hela kvällen över dig.

Han säger:
Vad är det för fel?
Han menar: Snälla svara inte, för jag har säkert gjort nåt dumt och jag orkar inte höra hur dålig jag är. 

Han säger:
Jag är uttråkad.
Han menar: Jag vill spela spel och bara vara för mig själv.

Han säger:
Jag älskar dig.
Han menar: Du är det finaste jag har, och jag kan tänka mig ett liv med dig.

Han säger:
Jag älskar dig också.
Han menar: OK, jag sa det, men bara för att du inte ska bli sur. Du vet ju redan att jag älskar dig, varför ska man behöva säga det hela tiden? 

Han säger:
God morgon.
Han menar: Kan vi inte mysa och kramas lite? 

Han säger:
Låt oss prata.
Han menar: Jag måste bara få ur mig hur bra det nya GTA IV är!

Han säger:
Vill du gifta dig med mig?
Han menar: Jag ser en framtid med dig, du är verkligen kvinnan i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Dragana

Asså den här listan var väl lite mer önsketänkande än att den stämmer. Den andra som var uppe var lite mera realistisk så att säga.

2008-05-05 @ 23:52:09
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: linnéa

håller med dragana!

2008-05-06 @ 00:28:04
URL: http://elviramedvind.blogg.se
Postat av: Josefin

Jag tycker att denna var mer realistisk, fast det beror ju på vad man har för erfarenhet av killar ;)

2008-05-06 @ 14:36:03
Postat av: L

Oj, ser han en framtid med mig? Trodde bara det var en replik för att få rulla lite i sänghalmen..

2008-05-06 @ 14:47:44
URL: http://svartsjukelisa.blogg.se
Postat av: sorgsen

Kan du förklara förmig,
hur en kille kan säga att han älskar och vill ha en.

Men sammtidigt håller på med andra & när man själv är långt borta ifrån honom då säger han helatiden att han saknar en och allt..

Och sen när man bråkar så är allt bara ens eget fel. aldrig hans fel.


Hur fungerara killar? Varför säger dom sånna saker när dom inte ens menar det?

2008-05-06 @ 17:27:49
Postat av: michaela

till sorgsen:
Din kille menar uppenbarligen inte att han älskar dig, för om han gjorde det så skulle han inte hålla på med andra. Punkt slut.

Alla killar fungerar inte på samma vis.

Josefin: Precis! Beror på vad man har för erfarenheter med killar om listan stämmer lr ej. Jag har hittills inte träffat på nån som stämmer det minsta in på den förra mkt (fördomsfulla)listan

2008-05-06 @ 18:01:13
URL: http://michaeala.blogg.se
Postat av: Eden

Josefin: Håller med dig, för mig är den här listan också mer realistisk men precis som du säger så är det olika beroende på vilka erfarenheter man har!

Den andra listan ska man inte ta på för mycket allvar, det var bara något jag hittade och tyckte var lite kul, håller inte med den för fem öre :)

Men vem vet egentligen vilken lista som är bäst, och finns det egentligen någon som stämmer till fullo? ;)

2008-05-06 @ 18:25:33
Postat av: Catrin

Jag har en till...

Är du trött?
Betyder..
Orkar du ha sex?

2008-05-06 @ 19:02:14
URL: http://xenobia.blogg.se/catrinsnyablogg
Postat av: Tesan

Hahaha, Låt oss prata var bäst ;)

2008-05-08 @ 17:11:08
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Adam

Haha...men GTA IV är verkligen sjukt bra :)

2008-05-18 @ 14:13:10
URL: http://www.ormeniparadiset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0