Så går det till när Anna och Sara har sex

Bakifrån: Anna ligger bakom Sara och kysser henne i nacken, har ena handen på bröst eller/och klitoris och den andra i hålet så att säga. Man har handen i bakifrån som man har en snopp. Då kommer man lätt åt G-Punkten. Det är för övrigt mycket lättare att komma åt denna punkt med sina fingrar, då fingrar inte är så långt in i musen som en snopp är.


Missionären: Anna ligger över Sara och kysser och hånglas och suger och slickar på brösten medan handen är i musen och leker.


Doggystyle: Sara står på knä som en hund och Anna är bakom som en kille är, och tar med handen i musen. Några fingrar inuti, och en eller två mot klitoris.


Man kan ha några fingrar i analen och några i musen samtidigt (ja det går) medan man slickar.


Man kan binda fast varandra i sängen och ha ögonbindel, sedan leka med diverse saker eller kyssa och smeka och piska och ta på valfria sätt.


Så fortsätter det, tänk liknande ställningar man som tjej gör med en kille, fast man använder handen istället. (Det är inte så "lite" det, slick o pill kan varieras i oändlighet)


Om man vill ha leksaker så finns dubbeldildo eller strap-on som alla känner till. Detta är inte nödvändigt dock.


Man kan strippa för varandra, man kan ha sex på offentliga platser, man kan göra som sagt, allt i princip, som en kille och tjej kan.


Hoppas detta gett klarhet.

/ Mmm


Kommentarer
Postat av: Mmm

vad besviken jag blir,, ingen kommenterar mitt inlägg som jag kämpat med gråter

2008-11-27 @ 20:36:27
Postat av: Q

jag kan kommentera :)

jag gillar att du visar att man visst kan göra allt en tjej och en kille kan även om man är två tjejer :*

2008-11-27 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0