Blir det avsugningar under mensen eller ni knullar på som vanligt?

I början av mitt och killens förhållande så hade vi sex varenda gång vi träffades och varenda kväll vi sov tillsammans. Var det så att jag hade mens och inte kände för att ha sex så sög jag av honom då det kändes som det enda rätta, men självklart också för att jag tyckte om det då jag älskar att göra det skönt för honom. Det för att det då som nu oftast är jag som inte vill ha det under den tiden det känns ofräscht. Visst, han tycker väll också det är mysigare att knulla då jag inte har mens, men har aldrig klagat eller sagt något de gångerna vi har haft det.

Men som sagt, jag sög alltså av honom varje gång jag hade mens men nu på senare tid har jag liksom inte haft någon ork till det. Jag känner det inte som något jag varken måste eller vill göra jättemycket, utan jag somnar bara.. Med rent samvete dessutom och det är inget jag är van vid. Han har aldrig tjatat på mig eller sagt någonting om att det är något jag borde göra eller att jag är självisk som inte gör det, inte alls. Han är världens bästa. Men jag själv får dessa tankar ibland. Han är ju min älskling och då är det upp till mig att tillfredställa honom, ändå gör jag inte det alls så ofta som jag tycker att jag borde. Orken eller lusten finns liksom inte där såsom förr och det stör mig. Men självklart förstår jag att det blir så och att man vissa tider knappt har någon lust till något alls, medan man andra tider inte tänker på annat än sex och vill knulla hela tiden. Det går liksom som i vågor.

Men nu till frågan: Hur många av er känner att ni vill/behöver/måste tillfredställa honom på annat sätt än med sex då du eventuellt känner dig ofräsch under mensen?

Kommentarer
Postat av: sara

jag känner precis så! men han tvingar mig såklart aldrig, men det känns ändå som att jag måste.

2008-11-13 @ 18:53:34
Postat av: m

jag känner varken eller. men jag vill tillfredställa honom så jag gör det. blir avsugningar och annat mys under mensperioden. fast vissa gånger kan vi inte hålla oss och han beordrar mig att genast springa och ta ut tampongen. fast nu brukar ju detta inte hända just under den blodigaste perioden vilket har varit skönt. man känner ju sig som sagt inte så fräsch just då.

2008-11-13 @ 19:08:22
Postat av: Anonym

Tja tjejer. Anledningen till att ni känner så är inte pga enskilda individer, utan på grund av samhället. Därför spelar det ingen roll att era pojkvänner inte uttryckligen ber er att tillfredsställa honom. Ni är uppfostrade att tänka precis så. Duktiga tjejer. Ligger mycket manlig dominans bakom det hela, dock.



Givetvis är det fortfarande en fin tanke att man vill göra det skönt för sin partner! Men gör han det tillbaka? Säger han, "älskling jag vill inte ha sex idag, men jag kan slicka dig istället"? Eller? Isåfall är det ett jämställt förhållande iaf, grattis! Om inte, så.. tja.. kan du väl känna dig måttligt lurad då ja.



Personligen träffas jag och min pojkvän knappt under mensperioden men om vi gör det så kan det hända att en eller båda ger den andre en orgasm på annat sätt än genom sex, men det är inget "krav" varken uttalat eller outtalad. Ganska skönt, enligt mig.

2008-11-13 @ 19:10:32
Postat av: Eden

Jag känner inte heller direkt något krav, men de två första åren av vårt förhållande kände jag att jag ville göra det, tyckte som sagt det var det rätta.



Och även om man suger av sin pojkvän eller vad man nu än gör för att man tycker om att göra det skönt för honom, eller för att vara snäll, så tror jag nog du har rätt i det där med att det ligger manlig dominans bakom, lite, men jag har faktiskt aldrig tänkt på det. Smart!

2008-11-13 @ 19:23:23
Postat av: AnnaKarin

Vi knullar på som vanligt jag och min kille. Dock blir det väl inge direkt förspel på det viset som när jag inte har mens... Men det är ju fullt förståligt :P

2008-11-13 @ 21:04:48
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: m

det har ni nog så rätt i, den manliga dominansen. utan att man direkt tänker på det så finns den där.



när jag har mens så är det ändå inte bara han som får det skönt, utan han är gärna där nere med sina fingrar och även sin mun. Det behöver inte alltid vara inuti mig. Här förra gången då jag hade mens så fick han mig att komma två eller tre dagar i sträck. Och det har tidigare inte hänt så ofta (jag har svårigheter med att komma!)

2008-11-13 @ 21:06:14
Postat av: Erica

Jag har ju de så att jag blir sjukt kåt varje gång jag har mens de är liksom hela tiden och vi brukar köra på som vanlig fast alltid med kondom de gånger. Fast de är egentligen mest för min skull eftersom jag skulle verkligen inte vilja smaka på min mens och ifall jag ska suga av honom sen så vill jag inte "riskera" mens rester. Vi håller oss borta från de med att slicka för att jag tycker att han verkligen inte ska behöva slicka mig och sånt då :S Och sen när jag inte har mens och känner att jag inte har någon lust så känner jag ändå att jag får göra något för honom för att han inte ska ligga där och vara kåt, så då blir de väl att jag runkar/ suger :)

2008-11-13 @ 21:36:13
URL: http://sodastreem.blogg.se/
Postat av: Mmm

"Givetvis är det fortfarande en fin tanke att man vill göra det skönt för sin partner! Men gör han det tillbaka? Säger han, "älskling jag vill inte ha sex idag, men jag kan slicka dig istället"?"



vore det så att han sa så - fine. nu är det aldrig så, vilket gör mig så fruktansvärt arg. som att min kåthet inte är lika viktig!!



Jag brukar undvika närhet när jag har mens. för att inte bli frestad.

2008-11-14 @ 22:51:34
Postat av: Dragana

Jag håller med den där Anonym där uppe! Varför ska jag behöva göra något för min kille under mens perioden, om han inte gör något för bara mig annars. Nej, nej. Ska man ge, så ska man också få!

2008-11-15 @ 01:14:18
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jag gor det for att jag tycker om att tillfredstalla min kille. Och jag njuter av att han njuter ;)

2008-11-15 @ 15:08:48
URL: http://karrociri.blogg.se/
Postat av: elin

Nja tänker inte så mycket på det där. Först i början av förhållandet var det nog så, att då sög jag han. Det kan fortfarande hända, men inte lika ofta.Sen är det alltid jag som är kåtast inte han. Men nu så börjar vi nog närma oss rutiner. Vi har varit ihop i 2 år och 4 månader nu. Och jag vill verkligen inte hamna i rutiner. Big no no.... What to do??

2008-11-15 @ 23:03:28
URL: http://thedancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0