AFE-zonen

Ja, vad är det undrar man ju och frågar man mig så blir man inte klokare, jag har nämligen inte en aning. Eller i alla fall hade jag inte det för en stund sen, men då tog jag reda på det!

AFE-zonen är en zon ovanför G-punkten, den är större än G-punkten och därför heter den också zon istället för punkt helt enkelt. Man når den lättast och bäst med en extra lång och böjd vibrator. Beröring av den känsliga punkten med en vibbrerande vibrator gör att man blir våtare än vanligt, vilket gör det lätt för killen att glida in. Vilket i och för sig säger sig själv, jag menar, det är väl klart att man blir lite extra våt med en vibrator i pussyn?

Men i vilket fall som helst så läste jag även att regelbunden massage av AFE-zonen gör att man på ett enklare sätt får vaginala orgasmer, ofta flera stycken efter varandra.

Så tjejer, nu ska vi inte bara hitta G-punkten utan även AFE-zonen som vi inte ens visste fanns, eller, det kanske bara var något som var nytt för mig?

Men hursom helst, vi vet att den finns och därför ska vi hitta den och uppleva de där vaginala orgasmerna tycker jag. Vi ser det som en tävling, den som fixar det först skriver det bland kommentarerna och vinner. Med tanke på vad jag skrev i "Det gäller bara att inte pressa fram det, då kommer det" -  så kommer nog en tävling vara bästa sättet att få det på, ingen press alls..

Skämt å sido, detta ska vi väl klara! Men gör vi det inte så är vi inte sämre för det..

Kommentarer
Postat av: Mar!a

Oh ja! AFE-zonen är SÅ mkt skönare än g-punkten! :) Vid stimulering av den får jag orgasm nästan direkt, trots att det kan ta sin lilla tid vid g-punktsstimulering!

2008-11-19 @ 00:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0